تلفن: 09122613505

مشاوره روانکاوی، چگونه کنار آمدن با ناخوشایندی های زندگی را ممکن می سازد؟

ممکن است تصاویری از افرادی دیده باشید که روی کاناپه روانکاو دراز کشیده اند، در حالی که درمانگر یادداشت برداری می کند. این یک کلیشه قدیمی است که بارها در فیلم ها دیده ایم، اما حقیقتی در آن وجود دارد. این که روانکاو و روانشناس یک فضای امن و راحت ذهنی برای شما به عنوان مراجعه کننده ایجاد می کند تا بتوانید در مورد چیزهایی صحبت کنید که معمولاً از صحبت یا حتی فکر کردن درباره آن ها فراری هستید.

هدف روانشناس و روانکاو مژده حیدری در جلسات مشاوره روانکاوی آنلاین و حضوری این است که شما احساس راحتی کنید تا بتوانید خاطرات و افکاری را که معمولا پنهان نگه می دارید به آسانی و البته به طور صحیح کشف کنید. این شیوه مثل باز کردن دری به قسمت هایی از ذهنتان است که هرگز به طور کامل کاوش نکرده اید. با انجام این کار، می توانید بیشتر در مورد خودتان بیاموزید، به عنوان یک فرد رشد کنید و از دردهای عاطفی قدیمی رها شوید.

به طور خلاصه، مشاوره به شیوه روانکاوی سفری به تو در توی ذهن شماست، جایی که رازهایی را که بر زندگی شما تأثیر می گذارد، کشف می کند. تمام اتفاقاتی که سال ها قبل برای شما در کودکی، دوران بلوغ، رابطه با همسالان و رابطه های عاطفی و کاری افتاده است، یک یا چند لایه پنهان در ذهن شما ایجاد کرده است. لایه هایی که مثل گرد و غبار روی شیشه ذهن شما نشسته است و اجازه نمی دهد آن سوی شیشه را ببینید و در واقع مشاوره به شیوه روانکاوی راهی برای به دست آوردن بینش شفاف تر در مورد احساسات، افکار و رفتارهای خود شماست که در نهایت کمک می کند تا زندگی شادتر و رضایت بخش تری داشته باشید.

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که آیا تمام لایه های ذهن من می توانند کمک کننده باشند؟ پاسخ این سوال بله است. مشاوره به شیوه روانکاوی با کشف همه لایه ها و اولویت بندی آن ها می تواند به هر چیزی که در زندگی شما باعث ناراحتی عاطفی می شود یا عملکرد روزانه شما را مختل کند دست یابد. همچنین می توان از آن برای درمان برخی بیماری های روانی مانند افسردگی و برخی اختلالات اضطرابی استفاده کرد.

با به دست آوردن درک بیشتر از انگیزه ها و ترس های اساسی خود، ممکن است بتوانید به تعارضات در روابط خود رسیدگی کنید و مشکلات را در محل کار یا مدرسه و یا روابط عاطفی تان حل کنید. رویارویی با افکار و احساساتی که معمولاً بدون راهنمایی یک روان درمانگر از آنها دوری می‌کنید، به شما کمک کند تا مشکلات خود را راحت تر برطرف کنید.

در این مسیر، مهم است چه کسی شما را همراهی می کند. مژده حیدری به عنوان روانشناس و روانکاو به شما کمک می کند سفر خودشناسی را آسان تر طی کنید و با کشف لایه های عمیق ذهنی تان که بازدارنده رشد و پیشرفت شما بوده اند، آینده بهتری برای خود بسازید.

پربحث‌ترین‌های سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع